piątek, 9 maja 2014

#60 motocykl zz1400

witajcie :)
jaka pogoda u Was? do mnie w końcu słoneczko zawitało z czego bardzo się cieszę :)
dziś chciałam Wam pokazac nietypowe zamówienie, które spędzało mi sen z powiek. 
długo go robiłam, bardzo długo. kilka prób zakończyło się fiaskiem. w końcu dzięki wskazówkom Ani, udało się za co bardzo jej dziękuję :)

przedstawiam mój pierwszy motocykl, model zz1400
 

podstawa oraz koła zostały wyplecione z papierowej wikliny, pozostała reszta czyli jego sylwetka to mieszanka papiery, folii aluminiowej oraz kleju.
co myślicie? 
 

14 komentarzy:

  1. świetny! rewelacyjne połączenie materiałów i wykonanie - efekt wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu dużo mówić zdolna jesteś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowy :) super efekt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnieonownie - wpadnij też na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się kbito nakonbinowałaś :-) ale efekt końcowy ŚWIETNY pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam !! Na prawdę super efekt, widać ze włożyłas w to duuuzo pracy i wiele serca :) na prawdę wspaniała praca :)
    Zapraszam również do mnie, będzie mi bardzo milo :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...