wtorek, 8 lipca 2014

serducha serducha serducha

witajcie kochani :)
co roku odbywa się u nas impreza pt "Podaruj dzieciom wakacje". w tym roku była to już 19 edycja tej akcji. 
od kilku miesięcy mam tą przyjemnośc pracowac w Gminnym Ośrodku Kultury w Klimontowie. w tym roku korzystając miłości do rękodzieła wykonałam serduszka z papierowej wikliny, którymi obradowaliśmy wszystkich darczyńców wspierających naszą akcję. za zebrane pieniążki dzieci z najbiedniejszych rodzin będą mogły wyjechac na kolonie i oderwac się od szarej rzeczywistości :) czego się nie robi dla dzieci prawda?
jeśli chcielibyście wesprzec naszą akcję napiszcie, chętnie przyjmiemy każdą pomoc :)

no a teraz serduszka. jest ich 67 :)


 

8 komentarzy:

  1. Ewuniu serduszka wyszły ci cudnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż cieplej się robi na sercu widząc tyle serc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś cudne serducha.......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i szczytny cel :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serduszka:) Czym je malowałaś? Zapraszam do siebie ZainspirowanaEwela.blogspot.com jeśli będziesz miała chwilkę. Moje prace nie są tak piękne jak Twoje ale dopiero się uczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niczym. mam taki specjalny złoty papier ale równie dobrze można malowac sprayem :)

      Usuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...