wtorek, 15 marca 2016

osłonki na doniczki

witajcie :)
kolejny post musiał nabrac mocy urzędowej ale w końcu doczekał się publikacji :)
kolejne osłonki na doniczki, a konkretnie kontynuacja kompletu osłonek sprzed 2 lat (TUTAJ)  


powstało 5 kolejnych osłonek na doniczki. wszystkie zdobią parapet w pokoju rodziców :)
teraz czas na mój pokój :) pamiętacie osłonki jakie miałam kiedyś w kuchni gdy jeszcze mieszkaliśmy w Jarosławiu (TUTAJ) ???  po przeprowadzce i osłonki się przeprowadziły ... do kuchni :) teraz pora na nowe osłonki do mojej sypialni. póki do mam wyplecione 3 i nie wiem jak to dalej pójdzie z racji tego, że niedługo będę przesadzac kwiatki :D
pożyjemy, zobaczymy :) buziaczki dla Was :)

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne. Cały zestaw pięknie się prezentuje. Kolorek naturalny, jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, bardzo lubię takie osłonki..Nie potrafiłabym za Chiny ukręcić takiego cuda ;) tym bardziej podziwiam! :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie jednakowe osłonki wprowadzają ład i porządek. Ale pracy przy tym było!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygladają i wszystkie jednakowe, zapewne ładnie stroją pokój:)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...